Produkty pro obchodní komory (5)

Podnikatelský portál v Belgii

Podnikatelský portál v Belgii

Podnikatelský úřad v Belgii je zásadní službou pro podnikatele, kteří chtějí založit nebo rozvíjet svou činnost v zemi. Tento úřad centralizuje řadu administrativních úkonů, čímž usnadňuje přístup k nezbytným formalitám pro založení a správu podniku. Obrátíte-li se na podnikatelský úřad, získáte osobní podporu a rady přizpůsobené vašemu projektu, což vám umožní ušetřit čas a soustředit se na rozvoj vaší činnosti. Podnikatelské úřady nabízejí širokou škálu služeb, od registrace v "Banque-Carrefour des Entreprises" po získání potřebných povolení k výkonu některých činností. Mohou vám také pomoci s připojením k "caisse d'assurances sociales" nebo "secrétariat social" a se sestavením žádostí o dotace. Výběrem podnikatelského úřadu zjednodušíte své administrativní úkony a zajistíte si dodržování všech právních povinností, přičemž získáte cennou podporu pro úspěch vašeho podnikatelského projektu.
Daňový poradce jako Podnikový Konzultant - Správa a Soulad

Daňový poradce jako Podnikový Konzultant - Správa a Soulad

Kurz vznikl ve spolupráci mezi ODCEC v Veroně a Katedrou managementu na Univerzitě v Veroně s cílem setkat se a připravit studenty na profesi účetního a skládá se z pěti setkání na různá témata: - Governance a odpovídající struktury - Účetnictví a reporting udržitelnosti - Firemní zdanění - Ekonomické a finanční plánování a hodnocení společnosti - Podnikatelská krize a konkurzní řízení Náš Matteo Tambalo je řečníkem prvního setkání: Governance a odpovídající struktury s podrobnostmi o roli Dottore Commercialista jako poradce podnikatele a jako plánovače při fúzích, LMBO, rozdělení, převodu, pronájmu a vkladu společnosti.
Formule Na Čas

Formule Na Čas

Přístup do zasedací místnosti s privátní kanceláří Wifi a kabelové připojení Káva/voda Kapacita od 1 do 14 osob Žádný příplatek na osobu Cenová nabídka pro členy
Guichet entreprise Belgie

Guichet entreprise Belgie

Podnikatelský portál v Belgii je klíčovým kontaktním místem pro podnikatele, které nabízí řadu služeb usnadňujících zakládání a správu podniků. Pomáhá při plnění různých administrativních formalit, jako je registrace firmy a správa daňových a sociálních povinností. Tento centralizovaný servis zjednodušuje podnikatelský proces, což podnikatelům umožňuje soustředit se na rozvoj jejich činnosti.
Korporátní administrativní shoda

Korporátní administrativní shoda

Poradenství a asistence při interpretaci a aplikaci daňové legislativy v různých obchodních operacích pro správné využití předpisů a souvisejících praktických povinností. Poradenství a asistence při běžných ročních povinnostech společnosti. Poradenství a asistence při sestavování účetních závěrek obecně - běžných podnikových, konsolidovaných a mezitímních - doplňkových poznámek a zpráv o hospodaření. Poradenství při přípravě účetních dokumentů zaměřené na dodržování platné daňové legislativy a nejlepší praxe v Itálii a zahraničí v této oblasti. Účetní due diligence. Referenční partnerka Simonetta Bissoli